Gezocht Screenies Voor Cosplay, heavy/light dark crystal set
![]() ![]() ![]() |
Gezocht Screenies Voor Cosplay, heavy/light dark crystal set
| DragonROAR |
Feb 15 2007, 08:16 PM
|
|
Elpy ![]() Group: Members Posts: 21 Joined: 22-September 04 Member No.: 606 |
ik wil een kostuum maken (laten maken)
hiervoor heb ik nodig goede screenshots van een male human of male dark elf in heavy dark crystal set of in light dark crystal set. wie o wie kan me daarmee helpen ? |
| Renith |
Feb 16 2007, 07:31 PM
|
![]() Gray Wolf ![]() Group: Members Posts: 64 Joined: 26-July 06 From: Dronten Member No.: 1.802 |
|
| DragonROAR |
Feb 17 2007, 12:01 AM
|
|
da's die zeker met alle rassen d'r op (no direct liks allowed zegt l2wh bij mij)
ik heb van een gamer een screenie gehad van zon armor set van allerlei hoeken geschoten dat soort plaatjes zoek ik zoals deze ![]() grappig van deze is wel dat de boots de light dark crystal zijn en niet de heavy dark crystal (die is puntiger) |
| Baal(NL)1984 |
Feb 26 2007, 07:51 PM
|
![]() Goblin ![]() ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 14-February 06 Member No.: 1.435 |
Ga naar: http://www.lineage2.com/Knowledge/item_sets.html#itemsTop
En dan zoek je armor cet, klik op dat armor cet en rest zie je van zelf. |
| Renith |
Feb 28 2007, 02:47 PM
|
![]() Gray Wolf ![]() Group: Members Posts: 64 Joined: 26-July 06 From: Dronten Member No.: 1.802 |
![]() En light armor: ![]() Als het is gelukt met die kostuums, zou ik graag het resultaat zien This post has been edited by Renith: Feb 28 2007, 02:48 PM |
| DragonROAR |
May 6 2007, 10:55 AM
|
|
helaas het DC armor heb ik niet laten maken, veels te duur circa 2250 euros.
wel laat ik 2 keshanberk zwaarden maken a 160-175 euros per stuk.(is de maker helaas nog mee bezig) dus nu was ik op de elf fantasy fair maar als newbie wizard DE gegaan, waarvoor ik allerlei armor al bij elkaar had gezocht op foto posseer ik met 2 larp zwaarden van iemand. ![]() of deze tussen de takken van de boom ![]() This post has been edited by DragonROAR: May 6 2007, 10:57 AM |
| arak_anagh |
May 7 2007, 03:21 PM
|
|
Ol Mahum ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.037 Joined: 31-October 03 Member No.: 42 |
1 woord: ROFL
-------------------- ![]() Before you complain about lag, think of Jesus, he lagged 3 days before respawning. May God have mercy upon my enemies, because I won't! [Kain] Recoom Lv 54 Dark Avenger (retired) [Kain] Kalypto lv 66+ BladeDancer (retired) [Franz] Kalypto lv 20+ Shilien Oracle (retired) |
| DragonROAR |
May 7 2007, 11:03 PM
|
|
lachuh inderdaad.
maar ik was wel de enige Dark Elf die grijsblauw gekleurd was, er waren qua pc games elves alleen drows (d&d) en wat night elves (wow) maar goed ieder zijn meugd, ieder zijn vreugd |
| Renith |
May 12 2007, 07:32 PM
|
Hahah inderdaad lol, zonde dat die dc zo duur was man want ik vind die rok bij lowbie de ' s echt zo kut (niet lullig bedoeld ofzow)
|
| DragonROAR |
Jun 21 2007, 10:51 PM
|
|
ik heb nu pas mijn dual keshanberk binnen, wel voor de helft van de prijs gehad
kleuring van de ogen is alleen slecht te zien met kunstlicht maar de maker heeft ze redelijk goed na proberen te maken 9let wel exact na maken gaat bijna niet ) ![]() |
| Renith |
Jun 23 2007, 06:12 PM
|
Hmm ze zijn nog relatief klein vergeleken met ingame, of dark elves zijn gewoon klein:P Ik had voor dual Damascus gekozen maarja
|
| DragonROAR |
Jun 24 2007, 11:23 AM
|
|
Damascus had ook gekund ja, maar aan de maker zijn stijl te zien, had die er dan helemaal niet opgeleken
Zijn zwaarden en armors worden verkocht bij een larp/kostuum winkel in amsterdam. maar die keshanberk lookalikes zijn 106 cm lang (41.7 inches) en goed om met larp evenementen te kunnen zwaardvechten. maar goed ik ben nu zo goed als compleet voor Castlefest, die herenrok alleen ff iets inkorten dan zweeft ie boven de grond ipv slepen over de grond en volgens mij heeft die winkel nog iets van vampiervleugels die ik onder mijn amour kan doen. en mijn haar die gaat kort met stekels, kreeg op de EFF heel vaak te horen: je lijkt wel een beetje op die ene gast uit Star Trek (TNG: Data) Maar ik ben en blijf waarschijnlijk de enige DE uit L2 op dit soort evenementen |
| Renith |
Jun 24 2007, 01:17 PM
|
Tsja als je er mee moet zwaardvechten is een kesh*kesh toch handiger
|
| virin |
Nov 28 2007, 02:20 PM
|
|
Gray Wolf ![]() Group: Members Posts: 50 Joined: 24-April 04 Member No.: 354 |
hey dragonROAR!
moet eerst even zeggen hoor, maaruh was verbaast dat dit forum nog bestaat O.o ..... was het ooit lang geleden niet geindigd? ik heb me door allerlei bochten moeten wringen om mn password terug te vinden, maar moest even zeggen: VET COOL costuum. ik heb ookal n tijdje naar costuums gekeken van lineage 2 characters.. zou er best eens als willen cosplayen, maar ik heb denk ik de skills nog niet echt. en mensen herkennen je vast niet maar zeker wel cool dat jij ook cosplayed. wist ik helemaal niet! voor andere mensen: http://members.cosplay.com/costume/90816/ http://members.cosplay.com/costume/63276/ http://members.cosplay.com/costume/115694/ andere lineage 2 cosplayers (vooral vrouwelijk) (ik zat btw bij je in de clan van toen, dutchpride op devianne.. eerst als virin en toen als Anvarr (dark elf spellhowler) maar stopte op 40) -------------------- |
| DragonROAR |
Dec 29 2007, 11:45 AM
|
|
Hey gozer
jaja virin/anvarr ken ik nog wel, ben alleen je rl naam vergeten. Da's lang geleden. DragonROAR @ Castlefest dual kesh En de Larpers / cosplayers herkende my niet zonder mijn blauwe huidje. castlefest wa er zaterdags ze herkende het kostuum , dus kreeg als reactie: wat zie je bleekjes en de reacties zondag door meerdere mensen: kijk zo kennen we je weer. ik zit er aan te denken om voor elf fantasy 2008 een crystal staf te laten maken en kijken naar de mogelijkheden voor een elven karmian set heeft minder tierlantijntjes zal dus wel iets goedkoper zijn. (moet alleen ff nog goeie rugzijde screenshot ervan zien te vinden) En ja er zijn aardig wat cosplayers die lineage 2 nadoen |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2010 - 09:52 PM |